luni, 28 iulie 2008

O gaiţă în centrul Chişinăului


Această fotografie de calitate execrabilă am făcut-o în părculeţul Muzeului de Etnografie din Chişinău. Pasărea, puţin mai mare decît un porumbel, căuta insecte pe sol. A găsit o larvă destul de mare (limax? melc?), a urcat pe creangă şi mînca în momentul fotografierii. Atunci, din ignoranţă iresponsabilă, crezusem că e o dumbrăveancă. Pe urmă am dat de fotografii ale ghionoaei cenuşii (Picus Canus) şi-mi părea că am identificat-o. Cînd colo, ea era...

...Gaiţă (Garrulus Glandarius).

Unica din corvidele (corvidae) din Moldova pe care nu o văzusem încă.

Niciun comentariu:

Arhivă blog

Specii fotografiate:

Drepturile de autor ale conţinutului acestui blog, inclusiv ale tuturor textelor şi fotografiilor îmi aparaţin, cu excepţia cazurilor pe care le menţionez expres.

Utilizarea fotografiilor publicate pe acest site fără acceptul în scris al autorului este interzisă. Pentru a solicita permisiunea de a prelua sau publica fotografii, scrieți un comentariu în subsolul postării în care a apărut fotografia dorită.