duminică, 29 martie 2009

Două păsări lîngă Alcedar

În drum spre un sat de lîngă Teleneşti, rămas cu doar patru locuitrori, am tot observat şorecari comuni odihnindu-şi ciolanele pe nucii sau stîlpii din marginea drumului. Doar pe unul din ei am reuşit să-l documentez mai calitativ.




Şorecar comun (Buteo buteo vulpinus)


Presură galbenă (Emberiza citrnella)

Şi pe drum de mai multe ori am văzut porţiuni întregi de păduri pur şi simplu rase recent. Dacă se găseşte vreun jurnalist să investigheze aceste defrişări vă rog să-mi daţi link la material. Chiar mă interezează opinia "Lemnelor Moldovei" (Moldsilva) vizavi de această practică.


Între Dobruşa şi Olişcani

Şi pentru că e duminică şi avem ceva timp pentru lecturi, vă recomand să citiţi (din păcate doar în engleză) istoria minunată a lui Pale Male şi să vizitaţi două bloguri (1, 2) dedicate acestui şoim. Are deja 18 ani trăiţi în ecntrul New York-ului :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Faine linkuri, multumim !
Vlad

Arhivă blog

Specii fotografiate:

Drepturile de autor ale conţinutului acestui blog, inclusiv ale tuturor textelor şi fotografiilor îmi aparaţin, cu excepţia cazurilor pe care le menţionez expres.

Utilizarea fotografiilor publicate pe acest site fără acceptul în scris al autorului este interzisă. Pentru a solicita permisiunea de a prelua sau publica fotografii, scrieți un comentariu în subsolul postării în care a apărut fotografia dorită.