luni, 2 martie 2009

Grădina Botanică: o droaie de scatii şi o primăvară


Grădina Botanică din Chişinău

Azi am fost la Grădina Zoologică, la Grădina Botanică şi la Valea Trandafirilor.

La Grădina Zoologică m-am jucat un pic cu Krabot, un corb cu aripa frîntă, care în virtutea acestei nenorociri a devenit foarte social şi curajos şi e alintatul lucrătorilor de la Zoo. Şi al unor vizitatori, alde mine. I-am dus azi miez de nucă şi seminţe de bostan (preferatele lui), dar nu s-a arătat foarte entuziasmat de ele, ca de obicei. Şi de mîngîiatul pe frunte, pe care îl cere în mod insistent prin plasarea capului între sîrmele cuştii, s-a săturat repede. În schimb mi-a mai lăsat o urmă pe degete ciugulindu-mă jucăuş din toate puterile...


Azi.

La Grădina Botanică am văzut ciori, coţofene, porumbei, gaiţe, piţigoi mari, piţigoi de brădeţ, piţigoi albaştri, piţigoi suri, scatii, raţe mari, botgroşi, botroşi şi poate altele care îmi scapă la moment. Evenimentul zilei a fost creat de un stol mare de scatii şi piţigoi de brădeţ care m-au lăsat să le fotografiez prînzul copios. După vreo douăzeci de minute de mişcări încete, fără sunete, s-au deprins cu mine şi m-au lăsat la 3 metri, dar oricum preferau partea opusă a copacului.








Scatiu (Carduelis spinus)


Piţigoi de brădeţ (Parus ater)

Un comentariu:

Nata spunea...

tare reusite pozele

Arhivă blog

Specii fotografiate:

Drepturile de autor ale conţinutului acestui blog, inclusiv ale tuturor textelor şi fotografiilor îmi aparaţin, cu excepţia cazurilor pe care le menţionez expres.

Utilizarea fotografiilor publicate pe acest site fără acceptul în scris al autorului este interzisă. Pentru a solicita permisiunea de a prelua sau publica fotografii, scrieți un comentariu în subsolul postării în care a apărut fotografia dorită.