marți, 3 martie 2009

Un vînturel roşu la Ministerul Agriculturii

Cel mai căscat om din lume traversează strada Ştefan cel Mare la roşu şi observă la etajul 16 al clădirii Ministerului Agriculturii un vînturel roşu :D

Îmi pare rău pentru calitatea fotografiilor, dar nu mă pot reţine să adaug o specie nouă pe blog. Mai ales că am fotografiat-o şi în călătoria de la Congaz şi tot n-am pus poza pentru că era cam ştearsă.






#75. Vînturel roşu, femelă (Falco tinnunculus)

Conform Lumii animale din Moldova, avem 250-300 de perechi de astfel de păsări. E oaspete de vară, iernează rar şi nu e clar dacă exemplarul de mai sus s-a întors din ţările calde sau a iernat aici. Probabil ultima, graurii tot nu au plecat nicăieri în acest an. Vînează insecte şi rozătoare mici.

3 comentarii:

Anonim spunea...

interesant ca doar 250-300 de perechi. doar in orasul meu natal Timisoara sunt undeva pe la cel putin 30 de perechi.
si in romania in rest il poti vedea absolut peste tot... de la malul marii pana pe varfurile cele mai inalte.

parerea mea ca acea cifra de 250-300 este mult subapreciata.

in Romania se considera ca sunt cca 10000 de perechi.

cosmln

abnormaljunk spunea...

cel mai fain blog din moldova

Ion Grosu spunea...

Cosmin, mulţumesc pentru părere, sper să ai dreptate.

Nenormal, eu personal votez cu culiuc.com, dar nici opinia ta nu e de lăsat :)

Arhivă blog

Specii fotografiate:

Drepturile de autor ale conţinutului acestui blog, inclusiv ale tuturor textelor şi fotografiilor îmi aparaţin, cu excepţia cazurilor pe care le menţionez expres.

Utilizarea fotografiilor publicate pe acest site fără acceptul în scris al autorului este interzisă. Pentru a solicita permisiunea de a prelua sau publica fotografii, scrieți un comentariu în subsolul postării în care a apărut fotografia dorită.