joi, 19 martie 2009

Valea Morilor mişună de păsări



Într-o scurtă primblare de două ore prin Valea Morilor am numărat 20 de specii de păsări. Nici una nouă pentru acest blog şi e alarmant pentru că obiectivul pe care mi l-am propus rămîne hăt departe. Pun mai jos cele mai reuşite fotografii.


Ciocănitare-pestriţă-mare, femelă (Dendrocopos major)


Ciocănitare-pestriţă-mare, mascul (Dendrocopos major)


Raţă mare (Anas platyrhynchos)


Auşel-cu-cap-galben (Regulus regulus)


Sticlete (Carduelis carduelis)


Piţigoi albastru (Parus caeruleus)


Veveriţă (Sciurus vulgaris)

N.B. Conform informaţiei de ultimă oră oferită cu amabilitate de ceziceu, veverita nu e pasare :D

Nu uitaţi că în subsolul paginii e lista cu toate speciile care au fotografii pe acest blog. Puteţi face un click şi să vedeţi toate postările care conţin Codobatură albă, par example.

4 comentarii:

Anonim spunea...

veverita nu e pasare :D

Ion Grosu spunea...

Nici melcul ;)

tiana spunea...

ce poza artistica,frumoasa e cea cu veverita..Felcitari pentru ausel...e asa mic si vioi cum ai reusit sa-l focalizezi asa bine?Am si eu o colectie de pasari "prinse"cu aparatul dar ausel n-am!! desi am vazut..

ștefan s. spunea...

Într-adevăr, veverița nu e pasăre... Dar poza cu veverița e superbă!

Arhivă blog

Specii fotografiate:

Drepturile de autor ale conţinutului acestui blog, inclusiv ale tuturor textelor şi fotografiilor îmi aparaţin, cu excepţia cazurilor pe care le menţionez expres.

Utilizarea fotografiilor publicate pe acest site fără acceptul în scris al autorului este interzisă. Pentru a solicita permisiunea de a prelua sau publica fotografii, scrieți un comentariu în subsolul postării în care a apărut fotografia dorită.