miercuri, 8 septembrie 2010

Scandal în cetatea Sorocii

Fost-am pentru prima dată în cetatea de la Soroca. Deodată am fost întâlnită de un Codroș de pădure. Mă privea cu ochii bunghiți, neânțelegând ce caută în lumea lor mică o orășeancă desăvârșită.

Photobucket


Un pui de Codobatură albă, părea să nu atragă atenție prezenței mele, fiind preocupat mai mult cu treburile lui. Însă totuși, la un moment dat s-a uitat indiferent și puțin interesat.


Photobucket

Un Hulub, un pic uimit de hoinăreala mea stângace printre pietrele cetății (eram în pantofi cu tocuri) s-a uitat la mine cu un fel de nedumerire: "da glamurka asta și caută aiși?"

Photobucket

Am atras atenția unui alt Codroș de pădure (sau poate același)

Photobucket

Se pare că perechea acestuia a devenit un pic geloasă, căci ditamai scandal s-a început.

Photobucket

Și nimeni nu a observat cum o Codobatură discret ne urmărea de pe acoperișul cetății.

Photobucket

2 comentarii:

Anonim spunea...

Codrosul pare a fi de munte, nu de padure. Habitat & colorit ...

Vlad

L.R. spunea...

interesanta pasiune

Arhivă blog

Specii fotografiate:

Drepturile de autor ale conţinutului acestui blog, inclusiv ale tuturor textelor şi fotografiilor îmi aparaţin, cu excepţia cazurilor pe care le menţionez expres.

Utilizarea fotografiilor publicate pe acest site fără acceptul în scris al autorului este interzisă. Pentru a solicita permisiunea de a prelua sau publica fotografii, scrieți un comentariu în subsolul postării în care a apărut fotografia dorită.