joi, 2 septembrie 2010

Vrăbiile din fața liceului Asachi



Voi credeți că vrabia e o pasăre ordinară, care poate fi întâlnită în orice colț a Moldovei și în orice anotimp?
Eu am altă părere. Vrabia, cred eu, e o pasărică extraordinară. Ați atras vre-o dată atenția la vrăbiile din fața liceului Asachi? Cum ciugulesc fărâmiturile de la un hot-dog recent devorat de vre-un student flămând sau te uiți cu grijă în sus ca nu cumva să îți aterizeze vre-o surpriză drept în vârful capului.

Vrabiuța din poză îmi pare absolut superbă (deși nu e din fața liceului). Obiectivitatea mea însă poate fi șifonată dur de faptul că aceste poze probabil sunt primele mele poze cu păsări.

Photobucket

Photobucket

Niciun comentariu:

Arhivă blog

Specii fotografiate:

Drepturile de autor ale conţinutului acestui blog, inclusiv ale tuturor textelor şi fotografiilor îmi aparaţin, cu excepţia cazurilor pe care le menţionez expres.

Utilizarea fotografiilor publicate pe acest site fără acceptul în scris al autorului este interzisă. Pentru a solicita permisiunea de a prelua sau publica fotografii, scrieți un comentariu în subsolul postării în care a apărut fotografia dorită.