sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Toamna în Moldova

Tot mai mulți moldoveni plecați peste hotare dau semnale de dor de toamnă prin facebook. Dragilor noștri gastarbaiteri li se dedică niște culori de toamnă și o poveste cu haz de necaz.

M-am trezit azi la 6 dimineața și am plecat la Rezervația Plaiul Fagului să fotografiez păsări. Planurile erau grandioase - ciocănitori neagră și verde, bufnițe și în mod ideal păsări de pasaj care, mă gîndeam eu, ar aproba staționarea pe lacurile ascunse în pădurea rezervației.

Cînd am ajuns acolo, după două ore de condus printr-o ceață magnifică, am înțeles că uitasem acumulatorul de la aparatul de fotografiat acasă. Așa că m-am întors la Chișinău și am făcut o primblare în Grădina Botanică, în care am prins, desigur, specii comune, într-un context spectaculos de toamnă.

Grădina Botanică

A fost o zi caldă, am văzut mai mulți fluturi și molii. Apropo, ce specie e asta?

Ciocănitoare pestriță mare, mascul (Dendrocopos major)

Pițigoi albastru (Parus caeruleus)

Pițigoi albastru (Parus caeruleus)



Un comentariu:

Reclame spunea...

Ciocanitoarea este amuzanta ))

Arhivă blog

Specii fotografiate:

Drepturile de autor ale conţinutului acestui blog, inclusiv ale tuturor textelor şi fotografiilor îmi aparaţin, cu excepţia cazurilor pe care le menţionez expres.

Utilizarea fotografiilor publicate pe acest site fără acceptul în scris al autorului este interzisă. Pentru a solicita permisiunea de a prelua sau publica fotografii, scrieți un comentariu în subsolul postării în care a apărut fotografia dorită.