luni, 20 iulie 2009

Ghionoaia cenuşie

Ghionoaie cenuşie (Picus canus)

Cînd m-am uitat la toate fotografiile cu ghionoi cenuşii pe blog, făcînd click pe această specie în lista din subsolul paginii, mi-am dat seama că nu am pus nici o fotografie clară a acestei specii. Cum e posibil, doar am atîtea? am exclamat nedumerit. Am scotocit prin arhivă şi iat-o! Ghionoaia cenuşie din Grădina Publică Ştefan cel Mare se bucură de abundenţa de hrană la 26 aprilie lîngă aleea diagonală care uneşte colţul Muzeului de Istorie cu havuzul.

Uaţap niga?

Ah, da. Asta-i o femelă. Masculul are o pată roşie pe cap.

4 comentarii:

Anonim spunea...

``Uaţap niga?``

Tare de tot!

Vlad

anastasia spunea...

e din ce in ce mai bune. frumoasa iarba, frumoasa pasare.

anastasia spunea...

*faci poze din ce in ce

ca de mult nu m-am uitat pe aci. si aucma deodata wahaa ce iarba verde.

Ion Grosu spunea...

Eu de obicei fac wahaa cînd iarba e uscată :)

Mulţumesc, intră mai des.

Arhivă blog

Specii fotografiate:

Drepturile de autor ale conţinutului acestui blog, inclusiv ale tuturor textelor şi fotografiilor îmi aparaţin, cu excepţia cazurilor pe care le menţionez expres.

Utilizarea fotografiilor publicate pe acest site fără acceptul în scris al autorului este interzisă. Pentru a solicita permisiunea de a prelua sau publica fotografii, scrieți un comentariu în subsolul postării în care a apărut fotografia dorită.