joi, 18 ianuarie 2018

O dendrare la Primblariu

Azi am fost cu Vitalie Ajder, doctor în biologie, președinte al SPPN și bun prieten pînă la Dendrariu să vedem comportamentul păsărilor în jurul hrănitorii SPPN pe timp de viscol și cod portocaliu. Hrănitoarea era supusă unui crîncen occupy de un stol enorm de ciori, destinatarele ajutorului social alimentar - paserinele mai mici - fiind private de accesul spre gaura din buget din care se hrănesc.

Am văzut ht(c) de păsări, inclusiv cîteva de care mi-a fost dor ca Turdus iliacus, Accipiter nisus sau Troglodytes troglodytes.

Ne-am distrat, am făcut fotografii faine, am discutat despre viață, ne-am odihnit ochii de ecrane, am răsuflat într-un ritm cu ființele înaripate.

Mai jos, un raport foto:

Ciocănitoare de stejar (Dendrocopus medius)

Ciocănitoare de stejar (Dendrocopus medius)

Cocoșar (Turdus pilaris)

Hrănitoarea SPPN, ocupată de ciori de semănătură.

Pițigoi albastru (Cyanistes caeruleus)

Pițigoi mari (Parus major)

Vrăbii de cîmp (Passer montanus)

Vrăbii de cîmp (Passer montanus)

Presură galbenă (Emberiza citrinella)

Presură galbenă (Emberiza citrinella)

Doamna îl căuta pe Hitchcock

Ochiuboului (Troglodytes troglodytes)

Ochiuboului (Troglodytes troglodytes)

Cocoșar (Turdus pilaris)

Cocoșar (Turdus pilaris)

În ultima fotografie, găsiți a treia pasăre.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Superbe fotografii, la fel ca tot articolul. Multumesc

Ai profil pe flickr? As vrea sa vad toate pozele tale

Specii fotografiate:

Drepturile de autor ale conţinutului acestui blog, inclusiv ale tuturor textelor şi fotografiilor îmi aparaţin, cu excepţia cazurilor pe care le menţionez expres.

Utilizarea fotografiilor publicate pe acest site fără acceptul în scris al autorului este interzisă. Pentru a solicita permisiunea de a prelua sau publica fotografii, scrieți un comentariu în subsolul postării în care a apărut fotografia dorită.