luni, 22 august 2011

111 specii

Am făcut un nou recensămînt pe blog şi am fotografiate pînă la acest moment 109 specii. Încă două intrări noi apar în această postare. A 112-a va fi lopătarul, dar în postarea următoare. Acum pun cîteva păsări flămînde, un stol mare de pelicani şi alte păsări prinse în expediţia de pe lacul Beleu.

Pelican comun (Pelecanus onocrotalus)
Pelican comun (Pelecanus onocrotalus)
Pelican comun (Pelecanus onocrotalus)

Egretă mică (Egretta garzetta)

110. Bătăuş (Philomachus pugnas)


110. Bătăuş (Philomachus pugnas)  Fluierar de mlaștină (Tringa glareola), identificat de Szilard Daroczi


110. Bătăuş (Philomachus pugnas) şi doi nagîţi (Vanellus cristatus) în dreapta imaginii și o Chirighiță cu obraz alb (Chlydonis hybridus) pe centru.

111. Buhai de baltă (Botaurus stellaris)
Actualizare 4.11.2011: După cum a corectat și Florian în comentariu, acesta este un Stîrc de noapte (Nycticorax nycticorax)
Dat fiind că stîrcul de noapte a mai fost fotografiat pe blog, numărul de ordine #111 în lista speciilor fotografiate se eliberează și este ocupat de Sfrînciocul mare (Lanius excubitor) din postarea Cu oăngitu la Costești, Ialoveni.
Stîrc de noapte (Nycticorax nycticorax)


Stîrc de noapte (Nycticorax nycticorax)
Stîrc de noapte (Nycticorax nycticorax) și un Fluierar de mlaștină (Tringa glareola)
Fluierar de mlaștină (Tringa glareola)

Stîrc de noapte (Nycticorax nycticorax) și un Fluierar de mlaștină (Tringa glareola)



Egretă mică (Ardea garzetta) la masă.

Egretă mică (Ardea garzetta)

Egretă mică (Ardea garzetta)




.

5 comentarii:

Vitalie spunea...

felicitari pt poze, eu nici macar in binoclu nu am vazut buhai de balta (inca) desi l-am auzit de multe ori, iar in privinta pelicanilor straniu lucru ca nu ai si pelicani creti (P.crispus) pe 24 iulie am vazut 4 p. creti in Sarata Noua la vreo 10 km de Prut si nu ma zic la citi km de Beleu, altceva interesant ca e cel mai nordic punct ca si semnalare chiar si din Romania, acolo au fost vazuti la Falciu. Bafta in continuare

Ion Grosu spunea...

Oho-ho. Pelicanii creţi sunt foarte rari aşa că nu este deloc straniu. Dacă mai vezi (nu neapărat anul acesta) scrie-mi pls la iogrosu gmail com

Vitalie spunea...

Pai sa fii atent chiar si la pozele pe care le-ai facut s-ar putea sa te miri dar poti gasi cite un p. crispus pe acolo, eu unu nu pot da un zoom sa vad, deci cine stie poate mai ai inca o pasare fara sa stii

adina spunea...

Felicitari pentru blog! Il tot urmaresc de vreo jumatate de an si sunt bucuroasa cand vad postari si pasari noi. Am invatat sa recunosc cateva specii datorita voua.
Adina, Bucuresti

Florian spunea...

Hi, not a Bittern (Botarus stellaris) but a juv. Night Heron (Nycticorax nycticorax) I think.

Arhivă blog

Specii fotografiate:

Drepturile de autor ale conţinutului acestui blog, inclusiv ale tuturor textelor şi fotografiilor îmi aparaţin, cu excepţia cazurilor pe care le menţionez expres.

Utilizarea fotografiilor publicate pe acest site fără acceptul în scris al autorului este interzisă. Pentru a solicita permisiunea de a prelua sau publica fotografii, scrieți un comentariu în subsolul postării în care a apărut fotografia dorită.