sâmbătă, 2 august 2008

Am nevoie de ajutor la identificarea unei păsări

De departe am crezut că fotografiez un piţigoi cu cap albastru, dar, acasă, analizînd fotografia, am înţeles că n-am înţeles nimic. Din ce-am răsfoit prin "Lumea animală a Moldovei. Păsări." cel mai mult seamănă cu o mierlă-de-piatră (Monticola Saxatilis), dar din toate fotografiile acesteia găsite în internet, nici o pasăre nu are vîrful capului alb. (PS 05/07/2008: E vorba de un codroş-de-pădure, mascul).

Codroş-de-pădure (Phoenicurus phoenicurus)

Niciun comentariu:

Arhivă blog

Specii fotografiate:

Drepturile de autor ale conţinutului acestui blog, inclusiv ale tuturor textelor şi fotografiilor îmi aparaţin, cu excepţia cazurilor pe care le menţionez expres.

Utilizarea fotografiilor publicate pe acest site fără acceptul în scris al autorului este interzisă. Pentru a solicita permisiunea de a prelua sau publica fotografii, scrieți un comentariu în subsolul postării în care a apărut fotografia dorită.